Přehled funkcí autoalarmu:
- Vestavěný CAN-Bus převodník. Informace o stavu vozidla (odemčení a uzamčení vozidla originálním D.O. (dálkovým ovládáním), zapnutí klíčku zapalování, otevření dveří, kapoty, kufru) je možno získat připojením na sběrnici CAN bez vlivu na její komunikaci.
- Vestavěný otřesový detektor má citlivost nastavitelnou pomocí trimru uvnitř jednotky. Jeho aktivací může být dána výstraha (1s houknutí sirény), spuštěn poplach nebo obojí. Je-li nastavena funkce poplachová, je zařazen filtr eliminující nahodilé otřesy (průjezd těžkého vozu, …). Pouze pokud je první otřes do 15 sekund následován dalším, je spuštěn poplach. Jestliže je nastaveno jak varování, tak i poplach, pak na první otřes alarm reaguje krátkým houknutím a po druhém otřesu (do 15 s) je spuštěn poplach.
- Snímač poklesu napětí detekuje, zda při zajištěném alarmu nedošlo k zapnutí spotřebiče ve voze (ochrana například proti mechanickému odemčení centrálního zamykání), a tím ke skokovému poklesu napětí. Snímač je blokován 20 minut po zajištění (umožňuje doběh ventilátoru chlazení). Programově ho lze vypnout (parametr 8), pokud ve voze používáte nezávislé spotřebiče (topení, lednička).
- Alarm je vybaven několika poplachovými vstupy, jejichž počet je závislý na způsobu zapojení alarmu, viz dále.
- K autoalarmu je možno přiřadit až 12 bezdrátových detektorů řady JA-100 a JA-18x. Ty mohou střežit pohyb uvnitř vozu, rozbití okna, nebo také prostor garáže, v které je vozidlo parkováno.
- Programovatelný výstup může spínat napájení pro přídavné detektory (mikrovlnný, náklonový) střežící v době zajištění alarmu, nebo poskytuje signál pro ovládání modulů CR-11A a MCB-02 (AUX).
- Obvodem blokovacího relé je možno odpojovat například startér vozu, palivové čerpadlo nebo obvod zapalování. Při zapnuté funkci AUTOIMO nelze nastartovat, pokud byl klíček zapalování vypnut déle než 5 minut. Odblokování se provede stiskem tlačítka na ovladači.
- Při poplachu dojde k aktivaci výstupu sirény na dobu 30 s. Při korektním ukončení poplachu houkání sirény ihned ustane.
- Při předání vozu do servisu je možno funkci AUTOIMO a akustickou signalizaci snadno dočasně vypnout.
- Optická signalizace zajištění, odjištění i poplachu. Autoalarm může ovládat směrová světla vozu ve třech volitelných režimech.
- Otevírání zavazadlového prostoru. V odjištěném stavu lze dálkově ovládat otevírání kufru vozu, pokud to jeho mechanika umožňuje (funkce výstupu BLK musí být nastavena na ovládání kufru).
- PANIC je funkce rozhoukání sirény pomocí dálkového ovladače jak v zajištěném, tak v odjištěném stavu (současným stiskem obou tlačítek). Může sloužit k rychlému vyhledání vozidla na parkovišti. Tato funkce je volitelná parametrem 17 (PANIC).
- Pro nouzové odjištění je alarm vybaven tlačítkem Valet. Slouží také pro nastavování volitelných parametrů.
- Informace o provozních stavech je signalizována LED diodou.
- Nastavení autoalarmu a snadnou změnu parametrů lze provádět pomocí bezdrátového přípravku CA-340PRG připojeného k PC.
Technická data:
Napájení 12/24 V (9 – 32) V DC
Klidový odběr proudu max. 20 mA
Pracovní frekvence 1 RF kanál, GFSK, 868,1 MHz
Přijímač DO 868,1 MHz, GFSK, e.r.p. <25 mw
Rozsah pracovních teplot -40 °C až 85 °C
Délka trvání poplachu 30 s
Zatížitelnost blokovacího relé 8 A trvale, 12 A krátkodobě
Zatížitelnost výstupu BLK 200 mA
Zatížitelnost výstupu PGM 25 mA
Zatížitelnost výstupů ULK/LCK 200 mA
Krytí dle ČSN EN 60529 IP40
Rozměry 118 x 80 x 35 mm
Splňuje předpis EHK č. 116
Elektrická bezpečnost ČSN EN 62368-1
EMC EHK č. 116, ČSN ETSI EN 301 489-1, -3, -7
Radiové parametry ČSN ETSI EN 300 220-1, -2
Podmínky provozování dle všeobecného oprávnění ČTÚ č. VO-R/1 (ECC/DEC/(04)06, ERC/DEC/(97)02, ECC/DEC/(06)01), VO-R/10 (ERC/REC 70-03)